چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

محمدعلی رضازاده :

سه پیروزی ارزشمند و دوم گروه سوغات غیرت و همت بازیکنان از خرم آباد به حامیان تیم

محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی :

تلاش و همت بازیکنان موجب سه پیروزی ارزشمند شد .

/ در بیرون از خانه آسوده تر به مصاف حریفان می رویم .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - وعده بسکتبال گیلان در سال 1400 عملی شد . وعده ای که دکتر رفیعی در ابتدا راه به اهالی خانواده بسکتبال داده بود . حضور در لیگهای کشوری در اوایل دهه 90 تبدیل به آرزوی دست نیافتنی شده بود و دکتر رفیعی با طرح برنامه کوتاه ، میان و بلند مدت ، قول داد این مهم تحقق یابد و امروز گیلان با 5 نماینده در لیگهای کشور حضور دارد .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی یکی از نمایندگان گیلان در دور رفت و دوم لیگ دسته اول مردان کشور به خرم آباد سفر کرد. 

ملوانان که در اول که به میزبانی اردبیل در دو دور رفت و برگشت برگزار شده بود ، کار سختی را پیش رو داشت و عموما در دیدارهایی که واگذار کرد با نتایج نزدیک به پایان رسید و در این دور هم با 4 تیم سرسخت هم گروه شد : خانه بسکتبال خرم آباد که میزبان بود ، خانه بسکتبال کرمانشاه ، مقاومت کرمانشاه و خانه بسکتبال تبریز مدعی صعود هستند و تلاش دوباره کرمانشاهی ها برای میزبانی دلیلی محکمی بر این ادعاست ، از طرفی ملوان که در کشتی بدون سالن پارو می زنند و چشم به میزبانی رقیبان دارند . 

محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی : تلاش و همت بازیکنان موجب سه پیروزی ارزشمند شد ./ در بیرون از خانه آسوده تر به مصاف حریفان می رویم .

ملوانان ابتدا  از ساعت 15:30 پنجشنبه 28 بهمن به مصاف خانه بسکتبال تبریز رفت و به برتری 78 بر 74 رسید .

ملوانان در دومین دیدار از ساعت 15:30 جمعه 29 بهمن به مصاف خانه بسکتبال کرمانشاه رفت و اولین شکست خود را 111 بر 100 متحمل شد .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی شنبه را استراحت کرد .

یکشنبه اول اسفند از ساعت 15:30 به مصاف مقاومت کرمانشاه رفت و به برتری 81 بر 57 رسید .

دوشنبه دوم اسفند از ساعت 17:30 ملوانان به مصاف میزبان خانه بسکتبال خرم آباد رفت و به برتری رسید .

بدین ترتیب ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در دور رفت ار دور دوم با 7 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و باید برای روشن شدن چگونگی صعود به دور برگشت می اندیشد .

محمدعلی رضازاده سرمربی تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه تلاش و همت بازیکنان موجب سه پیروزی ارزشمند شد ، افزود : بازیهای سخت و نفس گیری بود و تلاش همه کادر فنی و بازیکنان و قسم شدن برای یک آرمان مشترک بود که با ارائه بازی خوب و جذاب از حمایتهای جناب تیمورنژاد ریاست تربیت بدنی نیروی دریایی ، نادرراستکردار ، دکتررفیعی ، ریاست تربیت بدنی و هیئت بسکتبال بندرانزلی تقدیر شود . 

محمدعلی رضازاده با اشاره به اینکه در خارج از خانه با خیالی آسوده تر به مصاف حریفان رفتیم افزود : همیشه مطیع امر داور و داوری بودم و تلاش کردم به مدیریت و هدایت تیم بیندیشم و همچنان بر این مهم اسرار داریم ، چون رسالت و آرمان باشگاه برای همه کادر فنی و بازیکنان احترام به قانون بوده و طی 4 دهه بازی و مربیگری این مهم را از باشگاه مشق نمودم .

وی در پایان گفت : آرزو دارم در آستانه قرن جدید پس از صعود تیم بانوان با حمایت نادر راستکردار با تیم آقایان هم به دور بعد صعود نمایم و برای دیگر نمایندگان گیلان هم آرزوی موفقیت دارم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna